.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله لائینی:حضور ملت در میدان های گوناگون نشانه بصیرت است
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به حضور مردم در میدان های گوناگون برای دفاع از نظام اسلامی آن را نشانه بصیرت ملت دانست.

به گزارش شمال نیوز، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی پیش ازظهر یکشنبه در مراسم تکریم از مدافعان سلامت با تقدیر از تلاش‌های پرستاران وکادر درمانی همچنین از همراهی مردم و اصناف در رعایت پروتکل‌های بهداشتی تقدیر کرد و افزود: پرستاران و کادر درمانی در جبهه مقدس مقابله با بیماری کووید نقش آفرینی کردند.

 

وی با تقدیر از دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های علوم پزشکی تصریح کرد امیدواریم با تعامل و همدلی هرچه سریع‌تر از این وضعیت خارج شویم.

 

وی با اشاره به جهاد مردم ایران در حوزه‌های گوناگون و گرامیداشت روز وحدت و دانشگاه اظهار داشت: سیاست‌های استکباری برای ایجاد تفرقه و چنددستگی تلاش می‌کنند و باید انسجام اجتماعی را حفظ کنیم زیرا برای حفظ این سرمایه اجتماعی شهدای والامقامی همچون شهید مفتح تقدیم نظام مقدس اسلامی شده است.

 

آیت الله محمدی لائینی با عنوان اینکه مردم ما بصیرت هستند و در میدان‌های گوناگون برای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی حضور پیدا و حماسه آفرینی می‌کنند، گفت: اینن مسئله دشمنان را ناراحت و خشمگین کرده است.

 

امام جمعه ساری با اشاره به ارائه بسته‌هایی برای تکریم از پرستاران و مدافعان سلامت گفت: در تهیه این بسته‌ها دستگاه‌های مختلفی از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل، ارشاد، صدا و سیما و غیره نقش داشته‌اند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.